Anssøgning til Rigspolitiet - Sam Queen

122 views
Ansøgning til Rigspolitiet.                                                                                   25-02-2018 

Generelle oplysninger.

IRL Navn:
Anders.

IRL Alder: 21 år gammel.

Karakter Navn: Sam Queen.

Karakter Alder: 21 år gammel.

Discord Navn: Perfectom

Mit ID: 399

Kriminel baggrund:  Jeg er som sagt advokat lige pt. Så nej, har ingen kriminel baggrund. 

Hvorfor vil du gerne være betjent? Jeg vil gerne blive betjent da jeg synes at alle banderne tager over. Jeg er så træt af, at folk kører igennem byen med 120+ og vil ærlig talt bare gerne have dem stoppet og dømt. Det er på tide at ordensmagten tager styrepinden og får de skide bande medlemmer i knæ med håndjern! 

Jeg vil også gerne være betjent da jeg altid har haft en ide om at blive efterforsker inde for Rigspolitiet. 

Har du erfaring som betjent? Jeg har skam massere af erfaring når det kommer til politiarbejdet. Nu er det sådan at jeg er tideligere politichef fra en anden by. Kender alt det generelle til det svære inden for politiet.

Er også  en erfaren pilot. Har fløjet en del aktioner inden for AKS når vi skulle til et bank røveri i den anden ende af byen. Der var det også mig der stod for vores planer.

Hvad vil du i det hele taget, gerne opnå som betjent?  Jeg vil først og fremmest gerne have forbedret sikkerheden i byen. Folk kører lige frem med en pose over hovedet, det skal der sættes en stopper for. Derefter skal vi have skærpet politikker omkring "copbait". Vi er nødt til at være hårdere mod dem som virkelig skal provokere politiet hver dag. Jeg ville i hvert fald ikke være rar at møde hvis der var sådan en person. De ville blive anholdt på stedet og smidt i celle 2. Så mit formål som betjent er simpelthen  bare at folk skal have noget mere respekt over for politiet. Kunne også godt tænke mig at blive efterforsker inden for Rigspolitiet. Det er dog ikke indført endnu men jeg har da  en ide om at det sagtens kan blive en mulighed.

Er der noget som min kollegaer skal være opmærksomme på? Mine kommende kollegaer skal selvfølgelig være opmærksomme på at jeg forventer en vis seriøsitet fra deres side af. Jeg har en klar vision om at de har min ryg når det virkelig gælder. Man kan sagtens have det sjovt ind imellem men regner med at min kollegaer er klar når jeg har brug for dem.

Hvorfor er jeg bedre end andre ansøgere? Jamen først og fremmest så er jeg 21 år gammel. Jeg er en meget udadvendt person som tager mit "RP" meget seriøst. Er god til at ansvar for mine handlinger hvis der skete noget. Jeg er trods alt tideligere politichef så har styr på mit "shit" eller hvad  man nu siger. Er god til at holde hovedet koldt i pressede situationer. Jeg er ikke typen som sviner folk til, lige meget hvor stor deres mund er. Så holder jeg det for mig selv.

Fortæl os mere om din karakter: Han hedder Sam Queen. Lige pt. Så er han advokat i byen. Siden at han var helt lille så har lov og orden altid betydet meget for Sam. Så derfor startede han sit eget advokat firma da han blev 19 og har været det siden. Oven i købet. Er han også god til at skyde med håndpistol da han har været i hæren i et år. Han har altid haft en drøm om at blive kriminalbetjent i politiet da det er super spændene at lede efter spor og andet. 

+1 Kan sit rp
Heey din ansøgning til politiet ser fornuftig ud, og vil derfor gerne acceptere dig. Kontakt venligst Semi eller Arien på ds, så i evt lige kan tage en snak.
mvh Arien-Politiledelsen
Reply