[u][b]IRL Navn[/b]:[/u] Emil Schnoor.
[b][u]IRL Alder:[/u] [/b]Jeg er 17 År gammel.
[b][u]Beskriv dig selv, og om hvad du laver i din fritid:[/u][/b] Jeg er en meget imødekommende person, som godt kan lide at snakke med nye mennesker. Går ikke i skole/uddandelse pt, da jeg har zapat år pt, og derfor er ved at finde et arbejde. så har ret meget fritid.
[b][u]Hvorfor vil du gerne være en del af staff? (120+ ord)[/u] [/b]Jeg vil gerne være staff fordi at det er nyt for mig, jeg har aldrig prøvet det før også er jeg frisk på udfordringer, jeg har prøvet ret meget på serveren indtil nu. Hvor jeg ser det som om der mangler et par staffs, sent og tideligt på dagen. Som skrevet så har jeg aldrig været staff på en GTA RP server før, og tænker at jeres server ville være det rette sted at ansøge om det. Fordi jeg føler spillerne er flinke og de andre staffs er flinke. Og er klar på den udfordring det ville være at være staff, på jeres server.
:
[u][b]Har du erfaring som staff? (130 ord): [/b][/u]Jeg har ikke nogen erfaring som staff på en gta rp server. Føler ikke der er mere at skrive til det.
[b][u]Hvad kan du tilbyde serveren som staff? (100+ ord):[/u][/b] Det jeg kan tilbyder serveren er. En meget glad/humoristisk/imødekommende gut. Som er klar på opgaver som staff, også kan jeg se mange ting fra to vinkler. Jeg kunne ikke finde på at give mine venner lov til mere end dem jeg ikke kender som spiller på serveren. Det vil sige jeg vil være retfærdig over for alle spillere. Jeg vil holde en ordenlig tone i eventulle Admincases, vil lade folk forklare hvad deres side af historien er, også tage tingene som det kommer. Så kan jeg selfølgelig også bringe noget godft rp, som jeg syntes jeg allerede gør.
[b][u]Hvor lang tid kan du være aktiv på serveren på en uge? (Min 7-13 timer)[/u][/b] Omkring 30-40 Timer vil jeg tro.
[size=120][b]Hvis nogle af spørgsmålene ikke er svare fyldigt nok, så kan i altid tage fat i min på discorden, Føler bare ikke jeg vil gentage mig selv i svarene jeg er kommer med i min ansøgnig. Men tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgnig, og fortsat goddag ;DDD.[/b][/size]
IRL Navn: Emil Schnoor.
IRL Alder: Jeg er 17 År gammel.
Beskriv dig selv, og om hvad du laver i din fritid: Jeg er en meget imødekommende person, som godt kan lide at snakke med nye mennesker. Går ikke i skole/uddandelse pt, da jeg har zapat år pt, og derfor er ved at finde et arbejde. så har ret meget fritid.
Hvorfor vil du gerne være en del af staff? (120+ ord) Jeg vil gerne være staff fordi at det er nyt for mig, jeg har aldrig prøvet det før også er jeg frisk på udfordringer, jeg har prøvet ret meget på serveren indtil nu. Hvor jeg ser det som om der mangler et par staffs, sent og tideligt på dagen. Som skrevet så har jeg aldrig været staff på en GTA RP server før, og tænker at jeres server ville være det rette sted at ansøge om det. Fordi jeg føler spillerne er flinke og de andre staffs er flinke. Og er klar på den udfordring det ville være at være staff, på jeres server.
:
Har du erfaring som staff? (130 ord): Jeg har ikke nogen erfaring som staff på en gta rp server. Føler ikke der er mere at skrive til det.
Hvad kan du tilbyde serveren som staff? (100+ ord): Det jeg kan tilbyder serveren er. En meget glad/humoristisk/imødekommende gut. Som er klar på opgaver som staff, også kan jeg se mange ting fra to vinkler. Jeg kunne ikke finde på at give mine venner lov til mere end dem jeg ikke kender som spiller på serveren. Det vil sige jeg vil være retfærdig over for alle spillere. Jeg vil holde en ordenlig tone i eventulle Admincases, vil lade folk forklare hvad deres side af historien er, også tage tingene som det kommer. Så kan jeg selfølgelig også bringe noget godft rp, som jeg syntes jeg allerede gør.
Hvor lang tid kan du være aktiv på serveren på en uge? (Min 7-13 timer) Omkring 30-40 Timer vil jeg tro.
Hvis nogle af spørgsmålene ikke er svare fyldigt nok, så kan i altid tage fat i min på discorden, Føler bare ikke jeg vil gentage mig selv i svarene jeg er kommer med i min ansøgnig. Men tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgnig, og fortsat goddag ;DDD.