Mathias Møller // Staff Ansøgning!

142 views
(IRL)
IRL Navn: Mathias Møller
IRL Alder: 13 (Men er moden og tager det seriøst)

Beskriv dig selv, og om hvad du laver i din fritid: Jeg går i skole fra kl. 08:00-15:00, og når jeg så får fri så er jeg normalt ved computeren som jeg bruger meget af min tid på. Når det er weekend så bruger jeg tit hele dagen foran skærmen.

Hvorfor vil du gerne være en del af staff? (120+ ord): Jeg vil godt være en del at staff teamet fordi at nu har jeg spillet på serveren i en del tid og jeg synes at det er mega hyggeligt. Så jeg vil godt kunne hjælpe alle dem der nu har brug for hjælp. I den tid jeg har været på serveren har jeg også mødt et par som har lavet RDM, VDM og FailRP så dem vil jeg godt havde mulighed for at give en advarsel eller få dem væk fra serveren. Jeg har også tit været på hvor at der ikke har været staff på når man skulle bruge dem så jeg ville godt hjælpe med at der var lidt mere staff på serveren. Jeg skrev også i min "Whitelist Ansøgning" at jeg ville gøre denne server til min primær server hvis jeg blev glad for den og det gjorde jeg så.

Har du erfaring som staff? (130 ord): Altså jeg har ikke erfaring som staff på RP servere men altså man skal jo også starte et sted (Det at jeg ikke har været staff på andre servers skyldes at jeg ikke havde en PC der kunne trække det men det har jeg nu). Til gengæld er jeg lære nem så jeg tænker at jeg nok skal få styr på at være staff (Jeg køre også og patruljere med Jonas Brolykke som også er en del af staff teamet (Så jeg har set hvordan det fungere da jeg nogle gange er med i de admin case han er med i). Når det kommer til discord har jeg dog rimeligt meget erfaring som staff da jeg selv har ejet et par discords og været gode venner med folk der har ejet andre discords. Men staff skal jo ligesom hjælpe andre spillere på serveren og jeg vil meget gerne hjælpe de andre spillere på denne server da jeg selv har haft et par problemer med FiveM og lidt af hvert som har været pisse irriterende så det vil jeg ikke havde sker for andre. Men altså det er ikke fordi at det med staff på en server er helt nyt for mig da jeg for meget lang tid siden da Minecraft var et hit var staff på et par servers.

Hvad kan du tilbyde serveren som staff? (100+ ord): Det jeg har og byde med er at jeg er ved min PC hele tiden stort set. Så jeg vil være meget på og kunne hjælpe meget med de forskellige ting. Jeg holder heller ikke med en i en admin sag bare fordi han er min ven In Game eller IRL så de beslutninger jeg vil tage vil ikke blive påvirket af det eller noget andet. Jeg tager også mit RP meget seriøst og jeg vil selvfølgelig heller ikke misbruge mit staff rang på nogen måde. Jeg tror også at jeg ville kunne blive gode venner med de andre staff folk på denne server da jeg plager og tale godt sammen med andre.

Hvor lang tid kan du være aktiv på serveren på en uge? (Min 7-13 timer): Af og dømme ud fra at det er 7-13 timer så vil jeg i hvert fald være meget mere på end jeg behøves. Men normalt vil jeg være på i 2-6 timer om dagen så det krav opfylder jeg 100% (Bruger nok 50 timer på computeren på en uge så det bliver intet problem). Det er selvfølgelig ikke hver uge hvor jeg er så meget på da jeg også er sammen med mine venner og familie. 
Reply