[b]IRL Navn- Andreas[/b]
[b]IRL Alder- 15[/b]
[b]Karakter Navn - Andreas Telling[/b]
[b]Karakter Alder - 25[/b]
[b]Discord navn - ATelling[/b]
[b]Dit id - 358[/b]
[b]Har du haft en kriminel baggrund? Hvis ja, hvad har du så stående på dig (du vil blive tjekket igennem politiets register):
Jeg er blevet taget og sat ind for at have ulovlige våben på mig.[/b]
[b]Hvorfor vil du gerne være betjent? (min 50 ord):
Jeg vil gerne være politi på grund af at jeg føler at det civile er ved at blive kedeligt. Så vil jeg også gerne ind fordi jeg føler lidt der mangler nogen mere politi. Så synes jeg også at det er en super fed arbjedsplads fordi jeg elsker at snakke med folk på den måde.[/b]
[b]Har du erfaring som betjent?:
Jeg har dog ingen erfaringer i politiverden indefor GTA, men jeg har været leder på en del ArmA servere.[/b]
[b]Hvad vil du i det hele taget, gerne opnå som betjent? (min 100 ord):
Jeg vil super gerne opnå fællesskabet og sammenholdet inde i politi, fordi jeg synes det virker seriøst og godt. Så vil jeg også gerne ind og fange nogle bøller, fordi jeg ved at der er rimelig meget kriminalitet inde på serveren. Så vil jeg også gerne få en masse fede oplevelser og en masse fedt RP, fordi der er lidt nemmere at lave RP'en bedre som betjent i stedet for som civil. [/b]
[b]Er der noget dine kollegaer skal være opmærksomme på?(min 50 ord):
Jeg går lige pt på efterskole så vil kun kunne være aktiv i weekenderne, men der er jeg også som regel rimelig aktiv. [/b]
IRL Navn- Andreas
IRL Alder- 15
Karakter Navn - Andreas Telling
Karakter Alder - 25
Discord navn - ATelling
Dit id - 358
Har du haft en kriminel baggrund? Hvis ja, hvad har du så stående på dig (du vil blive tjekket igennem politiets register):
Jeg er blevet taget og sat ind for at have ulovlige våben på mig.
Hvorfor vil du gerne være betjent? (min 50 ord):
Jeg vil gerne være politi på grund af at jeg føler at det civile er ved at blive kedeligt. Så vil jeg også gerne ind fordi jeg føler lidt der mangler nogen mere politi. Så synes jeg også at det er en super fed arbjedsplads fordi jeg elsker at snakke med folk på den måde.
Har du erfaring som betjent?:
Jeg har dog ingen erfaringer i politiverden indefor GTA, men jeg har været leder på en del ArmA servere.
Hvad vil du i det hele taget, gerne opnå som betjent? (min 100 ord):
Jeg vil super gerne opnå fællesskabet og sammenholdet inde i politi, fordi jeg synes det virker seriøst og godt. Så vil jeg også gerne ind og fange nogle bøller, fordi jeg ved at der er rimelig meget kriminalitet inde på serveren. Så vil jeg også gerne få en masse fede oplevelser og en masse fedt RP, fordi der er lidt nemmere at lave RP'en bedre som betjent i stedet for som civil.
Er der noget dine kollegaer skal være opmærksomme på?(min 50 ord):
Jeg går lige pt på efterskole så vil kun kunne være aktiv i weekenderne, men der er jeg også som regel rimelig aktiv.