politi Ansøgning

112 views
Skabelon til ansøgning

IRL Navn-Julius
IRL Alder-Jensen

Karakter Navn -Mads Taylor
Karakter Alder - 24
Discord navn -FlammeDK
Dit id -298

Har du haft en kriminel baggrund? Hvis ja, hvad har du så stående på dig (du vil blive tjekket igennem politiets register)
Nej har ikke lavet noget kriminelt og er meget lovlig er dagligt mekaniker og hjælper folk

Hvorfor vil du gerne være betjent? (min 50 ord)
Fordi jeg har altid ønsket at være betjent i den her by har nemlig være betjent og rigspolitichef i en anden by og jeg ved der sker meget kriminelt i den her by og derfor er jeg har for at stoppe det og hjælpe befolkningen og gøre de civiles dag bedre end nogensinde så de kan føle sig tryk i miljøet 

Har du erfaring som betjent?
Ja har været betjent i 3 andre byer og rigspolitichef i 1 

Hvad vil du i det hele taget, gerne opnå som betjent? (min 100 ord)
Vil opnå frihed og trykhed og fred i denne her by og være sikker på alle kan gå frit rundt uden der sker noget og sætte alle dem i brummen som forstyr folket i vores miljø og få folk til at smile og gøre så de har det godt og kan gå frit rundt og jeg vil os se hvor langt op i systemet jeg kan komme da jeg elsker udfordring og elsker en god gammeldags forfremmelse og håbe på jeg kommer op i aks (Aktionstyrken) da jeg altid har ønsket det og give et godt indtryk til mine kollegaer

Er der noget dine kollegaer skal være opmærksomme på?(min 50 ord)
Jeg kan nogen gange finde på at blive meget opsat på at fange en person jeg kan måske finde på at tage kontrollen og jeg er meget direkte og hård i mit sprog over for de kriminelle da jeg ikke har en skid tilovers for dem

Fortæl os noget som vil hjælpe os til at vælge dig, frem for andre ansøgere? (min 100 ord)
I kan stole på mig og er pisse loyal og kunne ikke finde på at gøre noget kriminelt og jeg er en af de betjente der ikke bare sidder ved pd jeg er nemlig altid ude og hjælpe folk jeg giver aldrig op og gør alt for at opnå de jeg vil og intet kan stoppe mig udover min chef jeg har virkelig gode øjne lægger mærke til alt og stopper alle ingen slipper væk fra mig og jeg er virkelig god til at køre og jeg er virkelig præcis i mine skud der bliver fyret af og har aldrig misset 

Fortæl lidt om din karakter? (min 100 ord)
Hej jeg hedder Mads Taylor jeg er 24 år gammel og mekaniker men har en uddannelse som betjent og jeg er meget social og elsker mennesker men kan også være meget hård i mit sprog for folk der ikke respekter andre og laver noget kriminelt og jeg har altid hjulpet politiet da jeg selv har været politi og jeg aldrig nogen sinde har gjort noget kriminelt og det vil jeg heller aldrig kunne finde på da jeg er virkelig loyal og vis jeg har en kæreste og vi venter barn vi er i 5 måned og jeg er virkelig glad for biler og ejer selv en Audi rs7 bor i hus med min kæreste
+1 Kan sit rp
Reply